♥ Dag 18

Min favoritfödelsedag.

jag har aldrig firat min födelsedag på nått speciellt sätt om jag ska vara ärlig. det finns ingen som varit bättre än nån annan utan alla har varit helt okej. årets kanske är var bäst bara för att jag fick min iphine? (a)
fast jag fick den ioförsig typ 2 månader innan jag fyllde men men.



ps, det känns inte som att jag anstränger mig så mycket på den här listan om jag ska vara ärlig, alltid korta svar, ehe.
jag ska bli bättre, föröka i alla fall. men dom senaste punkterna har varit så tråkiga!
(och varför i helvete skrev jag ps? jag är nog lite cp ändå..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0