♥ Dag 16

Min första kyss.

alla sa till mig att första kyssen alltid var hemsk, så jag var ganska nervös inför den. men jag måste säga att min var helt underbar. nästan som en saga (a)

jag var på semester och träffade då en kompis som jag började umgås med, det visade sig att hon hade en väldigt snygg brorsa också.
Han började lura mig och säga att hans syster inte ville vara med mig bara för att han ville vara med mig själv, vilket jag tyckte var riktigt gulligt. han sa att han gilla mig och vi började umgås väldigt mycket. om ni undrar så var han 2 eller 3 år äldre så han var mycket mer erfaren när det gällde allt det där, det var alltid han som kom till mig.
ungefär två dagar innan han skulle åka hem så var vi ute jätte sent på natten och badade i en kolsvart pool, han höll om mig hela tiden och det var jätte mysigt. när vi gått upp ur poolen gick vi till en "flod" där man hör ljudet av ett vattenfall, där stod vi och han tog händerna runt min nacke osv, ;)
det kom så naturligt, det var verkligen ingen stor grej. och så fick jag en ros när han skulle åka. så gullig.

så varje år när jag kommer tillbaka till det där stället står jag på samma ställe och tänker tillbaka på min första kyss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0