♥ Dag 11

Mina syskon

jag har ett syskon, en store bror. han är 19 år, fyller 20 i maj.
han flyttade hemifrån för ungefär 1 månad sen?
och jag ska vara ärlig. jag saknar honom lite... mycket. det är tomt utan min elaka datanörd hemma.
när vi va små så lekte vi jämt, det är bara att erkänna hörre du ;), jag bruka vilja vara med han och hans kompisar. först så fick jag alltid vara med men sen växte du upp och då blev jag tydligen jobbig :o men jag anklagar dig inte... jag fattar nu lite så här i efterhand att jag var jobbig! sen vare en period då jag hatade dig jämnt! fanns inte värre en dig men åter igen så växte jag upp och vi kunde åtminstode prata utan att börja bråka, tyvärr se blev allt som bäst lagom till att du skulle flytta. men men!
min brorsa heter richard svensson och tro det eller ej men bättre storebror får man leta efter♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0