♥ Dag 10

Detta vill jag göra om.

oj, det är en himla massa kan jag tala om. som t ex helgen, en himla massa prov, förra förra torsdagen osv...

men om jag bara får välja en sak så skulle jag nog vilja göra om min semester i sydafrika 10-11, det var verkligen sjukt roligt. och så skulle jag se till så att jag inte blev sjuk så jag kom hem lite brunare och hade jag inte varit sjuk hade jag kunnat vara ute och festa som sista dagarna och träffat mina älskade kompisar som jag träffade där.
sitta där vid staranden klockan 6 på morgonen och vänta på att wimpy ska öppna så att killarna kan bjuda oss på frukost, och sjunga alla låtar från natten innan högt som tusan. åååååh vad jag längtar tbx!

annars så skulle jag också vilja göra om sommaren, värme, sol, glass, bad och allt sånt härligt.
tiden med världens bästaste skulle inte heller göra så mycket om jag fick göra om!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0