Är Du rädd för starka känslor, håll Dig borta från min eld.

nu ska jag sova. sjukt trött och seg! eeuuch.
men imorgon är det fredag. helt fullplanerat för hela helgen, jovars. men de är skont att ha något att göra (a)
förut drack jag lite caffé på espressohouse och följde med carro till frissan,
jätte fint vart det gumman.
kan passa på att säga att min brorsa är världens bästa och förtjänar något hemskt mycket bättre. jag finns alltid för dig. men gubben, nu är det över ♥

aja, godnatt alla söta

och rubriken stämmer, tänk på de.


Kommentarer
jonte nu know!

ja rubriken stämde ;)

2011-04-04 @ 11:55:50
svar: jonte

ja :$

2011-04-04 @ 11:56:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0