sjukt glad, osv osv osv

bebbi åkte precis hem, vi va på nån fest igår som va helt cp?
hemma hos elin, nån sur gubbe fick dampet oO,
ajaaaah.
träffade folk som var mega saknade iallafall.
vid halv 1 åkte jag och älskling hem till mig, proscha va hemma så snacka lite me henne
kolla tv sen mysa. då var klockan halv 3? hähä

imorse tog vi en lång dusch, åt frukost, badade och sen åt vi glass med hallon.
ikväll va de massa som skulle tälta. får se om man orkar.
nu ska jag stäääda.
jag älskar min man enormt. pussar

en jäääääätte fin bild på mig och theo, den tog vi förra sommaren hemma hos carro.
åh va söta vi är älskling :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0