it's just gettin started

efter att ha tagit ett varmt och långt bad,
är jag väll inte ett vandrande lik längre så nu kan jag försöka skriva?

kom hem från farmor för ett tag sen, åt mat ch jordgubbar med glass.
fick massor kort på släkten också!

gårdagen/natten/morgon var sjukt härlig.
inte haft så kul på riiiktigt längre.
först avslutning sen middag med dom flesta niorna och sen fest hela långa natten.
tack alla för en underbar och värd kväll

sen är det ju jätte härligt att ha en stor fet bula på bakhuvet och ett blått knä,
bara för att en viss person fick för sig attt det är jätte roligt att kasta ner mig från sängen :')
så jag sov väll på golvet mest av den lilla tiden vi sov!
annars äre nice.
min hals lever i o för sig inte längre heller men den uppstår väll förhoppningsvis.

tänker aldrig lägga mig vid halv 5 igen heller.. eller..? he he


fick en "drink" av pappa nyss, jätte kall så super skönt för halsen!
men nu ska jag titta på tv och somna i soffan! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0