får panik, men jajaja


fick brev från real, som skulle bli min blivande skola att det inte skulle bli någon stylist linje.
vadå berätta de nu och vadå att jag hatar mitt liv nu bara för de?

så nu tvingas jag gå på junkan, från typ minsta till största skolan bata jäääääss asså,
fast jag har kollat upp lite oså och linjen verkar verkligen as bra.
dom har ju typ egna butiker, restauranger och skönhetssalong.
fattar ni? där kommer jag få "jobba" varje tisdag i 2an och 3an.
jag kommer få färga ögonbryn, sminka, fixa naglar och annat skit.

visste ni att man kan permanenta ögonfransarna så att dom är böjda i 2 månader?
det ska jag göra iaf.
jag är nog nöjd ändå.
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0