hej... och... hejdå...?

snabb upd.
har haft massor med underbara dagar med min älskling.
även lite grillkvällen med kompisar och så.
rummet är nästan klart också, bilder kommer!

nu hoppade jag precis ut ur badet, har rakat benen, fixat så att jag är super ren
och färdig för 82635864526858 mils bilresa.
det bär nämligen av till Italien. pizzans hemland oh ja.
så har packat oljan, solglasögonen och bikinin nu. vi hörs och 2 och ½ vecka.

kommer såklart sakna alla vännerna och vet att jag inte kommer stå ut så länge utan min theo.
jag älskar dig mest av allt, u know it. ♥

btw 135 dagar kvar till älskade USA.
PUSSSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0