KARIBIEN, HÄR KOMMER JAG

ojojoj, jag har ju glömt att berätta. nästa år blir det inget sydafrika för mig.. :(.. men UPP MED HAKAN ronja, vi ska till karibien i stället! kan det bli bättre?
först ska vi vara en vecka i USA (herre gud är det verkligen sant?) , sen så åker vi lyxkryssningen runt om i karibien i 2 veckor! man stannar på olika hamnar som typ port rico osv! mamma och pappa. jag älskar er!

och något mer som är bra, jag är hemma till nyår för första gången i mitt liv typ. ååh va jag längtar!

karibien


ojojoj, båten ser ju inte lite härlig ut?



Kommentarer
madde

ååh vad härligt

2011-01-26 @ 13:48:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0