.

ganska dålig på att upd bloggen? jo jag vet!
men det har vart en himla stressig vecka må jag säga. full fart hela tiden.. ooohjaa!

det har så inte vart min dag idag, allt har gått fel. För de första va verkligen skolan urtråkig just idag (?) och så skulle ronja vara duktig så hon tog sig in till stan, de var ett helvete!
jag hjälpte sara att hitta en tröja och sen drog jag.. för det var bara en liten stund kvar tills jag skulle vara vid cloetta. Och när jag nästan är där så är det 10 minuter kvar så jag går riktigt sakta. Då ringer pappa, såklart, och säger att jag glömt min drillstav på jobbet. Det var bara att springa tillbaka och hämta och sen tillbaka igen, (och självklart ska jag ha en extra tung väska just idag också) ... Och då kommer jag ju såklart försent så alla fick hjälpa mig att klä på mig bara för de.
skriver mer sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0