morgonpromenad = morgon****

okej, gårdagen var såhääääääääääär bra!
jag åkte in till åtvid och möttes upp av tim, smått läskigt för det hade jag ingen aning om, han bara ringde och sa att han skulle möta mig, hummm...?
vi träffade tedde, höhö ingen kommentar, och efter det träffade vi anton och felix. det va myyys.
efter några timmar då vi hade ätit och fikat och myst klart drog jag och anton hem till han för mer mys kan jag lova :')
vi kollade på eclipse, pratade lite med hans pappa osv, sen drog jag hem.
anton, du är bäst

idag skulle jag ha träffat david men jag måste in till stan för att hämta min mobil och för att fira magnus o_o.
aja jag får göra det bästa av det och träffa david innan partyyyyt imorgon?

nu är det bäst att jag klär på mig för om vilken sekund kommer sötnuuvsen för att gå ut och gå med mig!
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0