klara färdiga gå

okej, mår lite bättre idag, tack Tobbe, så det blir väll att blogga för första gången på väldigt länge. förlåt :c

skolan idag var värsta seg och gick sjukt långsam. Synd bara att  jag inte kunde sova inatt och synd att jag absolut inte kan äta... annars så är det lugnt!

den här veckan blir seg kan jag lova
måndag- va en stund med Adde
tisdag- träning och springa med Frida
onsdag- dra in till stan och träffa Frida, sen ska vi sy dräkter!
torsdag- ????
fredag- kanske dra in till stan med jenkan
lördag- match
söndag- träning

tagga nationella tis & tors

men du, jag försöker ju iallafall



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0