♥ Dag 1

Presentera mig själv.

jag heter ronja som sagt. jag är en sån personen som är glad när alla andra är glada, och är inte alla glada så försöker jag göra någonting åt det. jag hatar när folk bråkar runt om kring mig, det får mig helt enkelt att må dåligt. pappa säger att jag är konflikträdd, men det skulle inte jag vilja säga... jag skulle mer säga att jag hoppar över att tjafsa med folk som jag anser inte ens är värda det.
det bästa enligt mig som man kan göra på vardagen är nog att spendera tid med mina kompisar och träna. det är det absolut bästa som finns. Jag drillar också, och jag älskar det. jag gillar att ha något att sikta emot och jag tar gärna det svåra före det lätta som att jag t ex satsar på den killen jag vet att jag aldrig kommer få. jag gillar utmaningar alltså.
närhet är något som får mig att känna mig bättre till mods, att veta att folk bryr sig eller att ha någon som älskar en för den man är. en sån pojkvän ska jag hitta en vacker dag.

kanske ska säga att jag är 15 år, fyller 18 novemeber och bor i ett hus i grebo. Min familj består av en brorsa som flyttat, mamma, pappa och alla fiskar som simmar runt bakom glaset.
vad mer kan jag säga? finns nog inget mer intressant.♥

där har ni mig! och ja, de var ett tag sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0