okej, full fart på bloggen igen

haft lite fullt upp sen jag kom hem från stockholm,
har fortfarande inte fått sova i min egen säng oO
det är efterlängtat!
direkt när jag kom hem kom marcus och hämtade mig,
vi åt och jag sov där. mysigt värre.♥

sen fick jag skjuts in till stan, jobbade osv, och hem till bästa för att sova där.
så jag kom nyss hem och fick äntligen packa upp alla väskor med kläder.
har hunnit rensa bort lite kläder jag icke ville ha kvar.

nu ska jag jobba två dagar i rad för att tjäna lite cash sen ska jag på släktträff också.
full fart igen, på tisdag drar jag på läger sen efter det börjar nästan skolan! usch
hoppas jag finner träffa marcus någon gång  i veckan iallfall,  jag får släng in han nån dag. he he'
puss

fin middag jag blev bjuden på, vilken kock han är! ♥


bild från igår också, smaskens!




Kommentarer
Anonym

Va gullig du är :)

2011-08-07 @ 10:13:58
Anonym

Tycker du ju inte (a)

2011-08-07 @ 10:15:01
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0