läger och mys

har sovit en natt i björs och en hemma, har jobbat och fixat.
kan lämna mitt rum med gott samvete. :c
nu rör dit sig in mot stan för att träffa alla så att vi kan åka till rimforsa och träna lite.
har alltid gillat det här lägret måste jag erkänna!

jag kommer hem på torsdag kväll, förhoppningsvis glad och överlycklig för att jag har haft ootroligt kul.
visst? :')
nästa steg blir: klä på sig.
ciao och ha de gött
___________________________________________________________________

försöker att kontrollera min smärta, försöker vara glad, men det känns i mitt hjärta.
vad ska man göra när hoppas tagit slut..
hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut?
du gjorde mig glad och visade mig vad lycka innebar,
att ha någon nära, att bli älskad såhär.
du fick mig börja tro arr äkta kärlek nästan fanns.
men den har runnit ut som sand.

tro inte att det är lätt för mig bara för att jag skrattar.


fin iphone bild från sm.
tysan va lycklig man var då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0