OKEJ. sjukt peppad!

bloggade inte igår, sorry. men jag kom hem sent och var trött.
håller på att kolla efter en klänning och hittar jag inte en snart får jag PANIK.
har hittat en jag ska beställa i vilket fall, men ska inte ha den på skolavslutningen.

för övrigt så fick vi våra preliminära besked, och jag kom in på alla linjer jag sökte till. helt stört (a)
men är nästan helt säker på att jag ska gå på real.
jag och emelie (såklart!) ska dit tisdagen efter lovet för en kväll att prova på.

dom skrev-
"vi har bjudit in kunniga stylister, vilka kan sminka eller göra tjusig håruppsättning på dig. eller varför inte prova på smink eller hår själv med guidning från experterna?
vi har satsat på naglar, hår och smink för att du ska få en inblivk i vad utbildningen går ut på!
tilltugg underkvällen kommer och du kommer kunna mingla med andra som är intresseade av stylistutbildningen och med våra lärare."

niiiiice eller vad? fan va vi ska ha kul emelie!

har också bestämt att jag inte ska göra några läxor eller ens tänka på skolan under lovet eftersom det är så himla stressigt nu. jag ska bara andas in tysk varm luft, bada som tusan, shoppa loss och umgås med min kusin. mys.

nääää, godnatt.


Kommentarer
Liger - The Biggest Cat on the Planet

I agree with you... lets put a big halt on homeworks :)...they are awful :)...Best wishes for the rest of the activities :)

2011-04-15 @ 02:41:26
URL: http://www.ligerworld.com
Anonym

thx :)

2011-04-15 @ 10:09:32
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0