tisdag

sitter här i skolan o väntar på att lektionen ska ta slut, det känns som en evighet!
Idag ska jag in till stan och träna, punkt slut. Mer händer inte idag, och när jag kommer hem, tänker jag SOOOOVA.
Efter skolan imorgon börjar "helgen". as nice! på torsdag ska jag köra värta träningspasset med carro i simhallen *host*. sen ska vi mysa framför tv:n med en mysig tedddys sallad = me löööv.
fredag är det tjejkväll med massa tjejer, bland annat, carro, camilla, sandra, emelie, resten känner jag inte.
längtar, jaoo.



Kommentarer
Carroooooo :D

Simhallen kmr bli sjukt kul :D <3

2010-10-05 @ 16:35:42
Anonym

Yesbox

2010-10-05 @ 20:50:18
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0