makeup artist!

jag har kommit fram till vilket gymnasium jag ska välja.
Jag SKA bli staylist/ makeup artist.

Drömmer du om att bli Makeup Artist? Realgymnasiet Stylist kan ta dig ett steg närmare din dröm.

Vi erbjuder dig en utbildning som ger dig de moment du behöver för att kunna arbeta som Makeup Artist. Förutom färg- och formlära kommer du lära dig att arbeta med:

- brudmakeup,
- fest-/balmakeup,
- foto-/visningsmakeup,
- fantasymakeup,
- vardagsmakeup.

 För att garantera att utbildningen håller en hög kvalitet och att du lär dig det branschen efterfrågar kommer vi att samarbeta med en av de ledande utbildningsaktörerna i branschen, Skinconcept. Det innebär att du bland annat får utbildning på deras produkter, till exempel Dermalogica (hudvård) och Jane Iredale (Makeup). Läs mer om de olika produkterna nedan

helt rätt för mig, och ligger centralt i linköping!

förövrigt så har jag precis sminkat carro, sötast är hon :D



Kommentarer
Anonym

Du sminkade mig jättefint älskling :D <33333333333333

2010-10-23 @ 23:47:05
URL: http://carolinezeijlon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0