fredag, lördag och söndag

förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp!
fredag: hem till theo o va barnvakt, mycket roligt måste jag säga, o mysigt! Vi spela kort, laga mat (elr aah theo gjorde xd ), titta på tv o körde följa john. Det hela slutade med att alla sprang runt med var sin galje i handen. huum?
Sen kom theos föreldrar hem o vi pratade lite med dom. vid två, efter lite mys så slocknade vi till saw!
Lördag: vaknade upp hos älskling o vi firade hans pappa, grattis till honom 37 år :D
När jag va färdig o allt kom pappa och hämtade mig, vi åkte direkt in till stan och hämtade något!
Efter stan kom carro hem till mig och vi tittade på världens konstigaste film, sen titanic, sen promenad träffa malin och ebba o sen börja vi se på onskan o sen drog carro hem. mycket på sama gång där.
Söndag: vaknade, åkte till stan, jobba och träna.. inget speciellt. Träningen gick super bra. Tumme upp.
Och ja.. nu ska jag träna till spanska prov. Och jag har ångest, orienteringsprov på onsdag.
för övrigt längtar jag till fredag. hjärta på de.





Kommentarer
Anonym

nawwe va söta :)))

2010-10-05 @ 09:05:54
Anonym

tack :)

2010-10-06 @ 08:47:38
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0