sjuk sjuk sjuk sjuk

lovet rullar på och jag är sjuk. jiipiii! fast det är lika bra att det kommer nu, har inte tid att missa skolan.
Idag har det vart lite bättre dvs bara ont i huvet, och febern har gått ner till 39 fast halsen är värre. Bästa pappa var och köpte starka halstabletter, tyvärr hjälpte de inte! Hoppas det äre bra till måndag, men jag tvivlar på de.
förresten mitt hår är brunt nu. äntligen!
har inte ätigt något på nästan två dagar så jag ska försöka mosa i mig nått nu.
hej så länge

och theo, du är VÄRLDENS BÄSTA. ingen har någonsin hjälpt mig så mycket som du gjorde igår.



Kommentarer
becca

krya !

2010-11-05 @ 11:11:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0