östgötatrafiken in my as

jag blir så trött på östgötatrafiken.
jag har åkt buss tre gånger idag och bussfan har vart försenad varje gång.
vid rese i stan var gick ALLA bussar som dom skulle förutom min som gick 20 minuter försent. härligt att stå där när det snöar som bara den må jag säga.
annars så rullar livet på och resten av veckan blir chill, ev till fredag, jag ska bara baka, julpynta och dansa. det är nice.

och imorgon så ska jag sova hos älskling, sen på fredag så fyller bästaste carro år, grattis lite såhär innan.
jag älskar er (L)


Kommentarer
lisa

jag har ännu mer otur när det gäller bussar, mina kommer inte ens -.- xd <3

2010-11-27 @ 17:32:22
Anonym

hahah det är nog ganska jobbit de med :)

puss

2010-11-27 @ 17:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0