en snabbis

får bli ett snabbt och kort inlägg.
Just nu är jag i stan, ska träna väldigt snart! Hoppas på att de kommer gå bra. det behövs!
Helgen har vart sjukt bra.
fredag- in till stan med theo, elin och emelie. Träffa kj, robin, någon, någon, någon och fille.
De va nice.
Theo sov hos mig och sen på i
lördags- drog vi till gymnasiemessa. Efter det direkt hem och så kom brorsan, jenny, farmor och farfar. Nu är jag rik säger jag bara.

Veckan som kommer nu längtar jag INTE efter. full fart hela tiden. blää.
men en sak som är bra är att tiden går fort, snart bär det av till sydafrika. fan vad jag saknar det där stället.

Oj, de vart ett långt inlägg iallafall. oups


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0