bara lite mer än två veckor kvar..

har precis städat mitt rum, vilket var en av planerna för idag, mer saker jag ska göra är packa till sydafrika,
snart gäller det, tiden har gått så fort. Jag kommer sakna alla enormt. vet inte om jag klarar det ju. ändå längtar jag som en galning, JAG VILL DIT NUUUU. bara lite mer än två veckor kvar.
sen så ska jag och mamma julpynta, så richard o jennie har det fiiiint när vi är borta.

Igår var det nattfotboll, hemskt mycket folk, men trevligt var det.
det ända dåliga just nu är att jag är sjukt förkyld och jag har såå mycket att göra, får inte missa skola!

saknar min theo lite för mycket (L)



Kommentarer
Anonym

du är så söt ronja

2010-11-27 @ 17:33:37
sv: anonym

tack, vem du nu är :)

2010-11-27 @ 17:34:00
URL: http://ronjasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0