sydafrika i mitt ♥

dagen vart skaplig ändå..
efter skolan så drog vi till helena, de gick toppen! nu är vi helt färdiga med den och den ser absolut okej ut.
sen åt carro och jag pizza och snackade om alla världens problem.
synd att man inte bodde i björs, då hade man inte behövt va i skolan idag.
och jag saknar min älskling för jävla mycket.

fattar ni att det ÄR MINDRE än två veckor till sydafrika. jag får panik ju, jag blir helt crazy bara jag tänker på det.
bara ligga i en solstol med med 30 grader o hög musik som spelas på stranden med en kall dricka i handen?
bara strunta i allt annat och träffa massa kära. JAG VILL DIT JAG VILL DIT JAG VILL DIT ♥ ♥ ♥
 .
tack för mig.



längtar


Kommentarer
Anonym

kommer sakna dig!!!!!!

2010-12-02 @ 06:38:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0