hatar vintern

ae nu blir jag jävligt sur.
inlägget jag skrev och kämpat för försvann.

min dag började cp, vår buss kom inte, jag väntade på bussen i 40 minuter.
yeeeey. jag frös röven av mig. nu vet ni det.
andra bussen kom inte heller fast det gjorde tredje. vi fick gå från rese. great.
stackars viktor som tappa sin iphone, lider med dig.

sen hade jag tid hos skolsköterskan, men de cpa så ska inte dit förns 3...

efter skolan ska jag matilda helena och carro dansa. har uppvisning imorgon. hoppas de går bra.

och just nu har jag matte.. de SUGER.
kunde vart hemma och sovit i min eeh.. varma säng just nu.

tog någon ful bild från google


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0