övertrött

sen i lördags har jag vart sjukt trött, vad är det med mig?

iallafall.. idag var vi i skolan till 5. jobbigt värre. vi skulle ner till messen och fråga vårt parti frågor och skit.
riktigt tråkigt må jag säga fast vi får ledigt en hel eftermiddag för de sen.
på morgonen var vi ute med vårat arbetslag, och våra lärare tror att vi är bebisar eller nått. vi typ lekte lekar som att slå tärningar och ta upp ett kort där de stod " krama dom i ditt lag och hoppa upp och ner". herregud.
och nu ikväll har jag bara orkat göra färdigt engelskan som är till imorgon, kommer inte på någon mer läxa vi har?

förresten jag borde börja jobba på espresso house eller något, de vart riktigt gott idag, med grädde, nötter o chokladsås choklad o allt va de va :)

puss på carro som jag tycker kan komma till skolan imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ronjasvensson

love me or hate me, i promise it won't make me or break me.

RSS 2.0